Arkadaşlar merhaba.Uygulamaya göre 5+1 deyim.Reglimin 2.günü doktora gittim beta 370 çıktı.haftaya Salı kese için gideceğim.Ama anlamadım normal kaşık ağrıları olabilir bende fazla şiddetli oluyor.İlk zamanlar sık sık olurdu şimdi günde 2 veya 3 oluyor ama çok sancılanıyorum bir 10 dk falan sırtımdan ter boşalıyor bacaklarım tutmuyor öyle sancı vuruyor her yerime.Böyle gebelik yaşayan var mı acaba.adet tarihi 16 Ekim. Bir kimyasal gebelik geçirdim.Ve duphaston kullanarak hamile kaldım.Yorumalrınızı bekliyorum kızlar 🙏