İlk doğumda hastaneden eve geldik bir kaç gün sonra kotlarımı giyip muayeneye gitmiştim 3 hafta önce ikinci doğumumu yaptım sadece 8 kg almış olmama rağmen korkunc bir göbeğim var hiç gitmeyecek gibi geliyor gülerken hareket ediyor resmen göbeğim korkunc 🥹