dorugun_annesi1 Gokturkmom_ 35+3 ken 2740 tı 36+4 ken 2900 3000 kilo yaklaşık dedi pazartesi kontrolüm var tam 38 oluyoruz bakalım kaç kilo olmuş bebiş🌺
HurHam Aycaunalsimsek var yaptırdım ilk gebeliğim de de vardı ne yapsam düşmüyor insülin ilaç spor stresten inşallah bu sefer kolay geçer sezeryanım ilk oğlum 4400 doğdu
Aycaunalsimsek HurHam Maşallah, genelde şekeri olanlarda bebiş tombiş oluyor da o yüzden sormak istedim. Sağlıkla gelsin 🫶