Amonim 2 senedir korunmuyorum temmuz ağustos ve eylülde doktora gittim klomen ve çatlama iğnesi yaptık ama olmadı aşılamaya geçicekti ekimde ben bir ay ara vermek istedim şimdi adet olunca gideceğim gene gecikeceğini anladığım için dün adet sökücü yazdırdım olayımda gideyim diye. Hiç unutmuyorum bir kere doktoruma ben ovülasyon testi kullanıyorum ama yumurtlama göremiyorum dedim oda bana tabi göremezsin senin yumurtların içerde dışarı çıkmıyorlarki göresin tesstte demiştii