Merhaba kizlar. 32+3 de gün boyu kasık ağrısı yaşadım. Aksam acile gittim nst bağlandı ve kasılma oldugu fark edildi. Serum verildi gece orda kaldim her 2 saatte bir nst’ye devam edildi. Kasılma seviyesi azaldi ama tamamen sifirlanmadi. 32. Haftada kasilma beklenmedigi icin sifirlanmasinin gerektigini söylediler ama olmadi malesef. Hafif de olsa sık şekilde her 3 dkda bir devam etti. Ben hissetmiyorum pek bu arada kasilmalari ama cihazda cikiyor. Bebek icin ciger gelistirici igne yapildi her ihtimale karsi. Nidicard diye bi ilac verildi onu icmeye devam ediyorum. Progestan vajinal fitil verildi ona basladim. Kisacasi dogum baslamasin diye her yol deneniyor. Idrar kulturu alindi enfeksiyon var mi diye bakilcak ama sonucun cikmasi 2 3 gun surebilirmis.
Umarim dogumu erteleyebiliriz ideal zamana kadar. Bu tarz bi surec yasayan annelerin tecrubelerini merak ediyorum simdiden cok tesekkur ederim yorumlariniz icin🌸