Merhabalar 3 gündür çok sıklıkla baş dönmem olduğu için dün akşam acile gidip kan verdim beta hcg değerim 2 çıktı bu sabah da day’s doctor erken gebelik testiyle test yaptım ve çok silik bir çizgi çıktı adetime daha 6 gün var sizce gebelik varmidir ? 