minikpanda0 39 haftalık oldum karnım normal gebelere göre büyük değil soranlara 9 ay diyince şaşırıyorlar ama şükür bebeğim sağlıklı normal haftasına göre Gr olarak biraz zayıf ama sağlıklı her kadının bedeni yapısı farklı bence ilk gebeliğim de karnım iyiydi mesela dediğim gibi farklı her annenin bedeni 🌺