6 haftalık hamileyim sarı bir akıntım var gebelikten öncede fitil şase ve antibiyotik kullandım geçmedi sürekli idrarda kan görünüyor ürolojiye gittim böbrek normal çıktı ama korkuyorum sizinde kan çıkıyormu çıkıyorsa ne yapıyorsunuz doktorunuz ne diyor