Merhaba meme ucuna bitişik tomurcuk gibi kabarcık oluşan oldu acaba hamilelikte normal midir? Endişe ediyorum farklı bir şey olabilir mi ? Acı ağrı yok hafif kaşıntılı meme ucuna bitişik kabartı neden olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Araştırdığımda süt incisi bleb denen bir şeye benzettim ama emzirenlerde olurmuş bu durumda. Hamilelikte buna benzer bir şey yaşayan oldu mu acaba ?