Emelinda
Otomatik bir ana kucağı arayışındayım kızlar. Mamaroo güzel ama çok pahalı. İkinci elini satanlar da pek uyanık. Garantisi bitmiş 4-5 yıllık ürünleri nerdeyse sıfırıyla aynı fiyata satıyorlar 😒
En son internetteki araştırmalarımda joie sansayı gördüm. Kullanan memnun olan ya da almayı düşünen var mıdır?