Ogretmen Test şu an dağıtımda, gelir gelmez yapacağım. Heyecanlandım ya 🥰 çok bi umudum olmamakla birlikte yine de mucizemi bekliyorum. Bat 25
Mommyarzu [silindi] az once benimde oyle oldu ayni marka daha test filan yapmam heralde ben her ay hem maddi hem manevi mahvetti beni
[silindi] Ogretmen sabredebiliyorsanız yapmayın testi ama ben sabredemiyorum malesef yapıyorum bazıları erken yapmışsın dedi ama yapmış oldum artık. Son 1-2 gün kala tekrar yaparım belki
Tysem29 İnsallah vardır Canım. Ben dayanamadım dün yaptım bat 24 negatif çıktı yükselir mi bilmiyorum yine olmadı