Tupbebekannesi Kızlar 29 haftalık oldum hala kızımın ismine karar veremedim size hümeyra zümra nasıl ?
Rabia06 Tupbebekannesi ben nasp olrsa zümra koycm 1. Kızımın ismi zerda Esila 2. De Zümra elif olcak nasipse Ama hümeyrada cok güzel bi isim 😍
rodin123 Tupbebekannesi iki isimde koyacaksan bence uzun oluyor çocuğun geleceğini de düsün derim sürekli problem de yaşayabilir
zlemKarada 36 haftalık hamileyim ben de kızımın ismine karar veremiyorum senin biraz vaktin var İnşAllah karar verirsin
Tupbebekannesi Rabia06 Ilk kızının ismide çok güzelmiş canım zümra Elif de çok hoş Elif ismini de çok seviyorum ama hem yeğenim hem de gorumcemin kızı Elif
Tupbebekannesi rodin123 bende ona takıldım zaten hümeyra nin yanına kısa bi isim koyim diyorum ağır olduğu için kisa kolay isimleri de yanına uyduramiyorum
Trabzonli Ben de zümra koycam Allah izin ederse🤗. 5.aydan beri karar verdim ve hic değişmedi. Hümeyra ismi tek başına guzel ve gayet ağır bi isim bence. Yanına isim olmaz diye düşünüyorum. 🙂
Tupbebekannesi Trabzonli Açıkcası söyle söylim benim gorumcem 16 yıldır evli ve cocuğu olmuyor doktor pelteğim ümit vermiyo bizim de altı seneden sonra tup bebek yöntemiyle hamile kaldım eşim kızımızın bir ismini ablasının digerini ke kendimiz koyarız dedi görümcem humeyra dedi ben yanına isim uyduramiyorum bir türlü :(
Rabia06 Tupbebekannesi çok teşekkür ederim canım benm umarm sende bi an önce karar verirsin isime 😍❤️