5+1 im bugün gittim kese göründü ama kesenin altında bir şey daha gördü doktor ilk önce ikiz mi yoksa falan dedi sonra hayır kanama dedi sonra düşükte olabilir sağlıklıda haftaya belli olur dedi. Hayırlısı ama yinede insan korkuyor hiç yaşayan var mı bunu yada nasıl bir önlem alabilirim :(