Burcinyldzzzz Arkaşlar merhaba bugün geceden beri özel bölgede kasıntım var sabah akıntı basladı ama az değil resmen yarım peçete akıntı oldu ve bel ağrısı başladı sizce neden basına gelen var mu doktora gitmeli miyim bilemedim
Birbenbirbebek Burcinyldzzzz ben gittim idrar aldı enfeksiyon çıktı biraz bol bol su iç dedi bir de kasıntı için fitil vermişti ama kullanmadım bol bol iç çamasırı değiştirip peçete ile kurulamadım ona özel bezler ayarladım cok kuru tutmaya özen gösterdim
Kk29 Burcinyldzzzz Bakın aynısı daha yeni başıma geldi zaten gidecegim doktora dige erteledim enfeksiyondur dedim belimde çok agrım vardı ansızın kanamam başladı ve hastanede yatmak zorunda kaldım şuanda evde tedaviye devam ediyorum lütfen ihmal etmeyin gidin eger bel agrınız varsa
Fundaaaa46 Burcinyldzzzz her wc sonrası biraz peçete koydum her wcdede atıp yeniledim o zaman kaşıntı kesiliyor deneyin derim bende kendisi geçti bisey kullanmadım başka
Kk29 Burcinyldzzzz 24 haftamın içindeydim canım akıntı kaşınma sarı renkte akıntı ve sırt agrısı şiddettli şekilde
Burcinyldzzzz Kk29 bende tam 24 haftadayım canım elimde işte ama bilemedim arasammı hastaneye gitsem mi kanamam yok akınıtı var
Kk29 Burcinyldzzzz sizi korkutmak istemem ama gidin siz bi hastaneye gidin derim ben benimde baita akıntım vardı en azından kan tahlilini idrar tahlilini alır sizden benim artık enfeksiyonum kana geçmişti siz bi hastaneye gidin kan alırlar yada direkt enfeksiyon der ileri dereceye gelmişse bi antibiyotik verir
Edda112 Vajinal enfeksiyon ya da mantar olmuşsunuz fitil ve krem veriyor doktor kendi kendine geçmez bence gidin
Burcinyldzzzz Kk29 anladım cnm teşekkür ederim yanıtın için şimdi gideceğim hastaneye en azından içimde rahat eder