Normalde tiroid ilacı kullanıyordum gebe kaldığım için de ilacı devam ettim her ay kontrol altında tutuluyordum bugün kan verdiğim zaman serbest T4 0,66 çıktı serbest T3 2.64 TSH henüz çıkmadı korktum da şuanda hamile olmasam sıkıntı değil de yorumlarda da çocukla ilgili sorun olabilir yazılmış yardımcı olur musunuz?