Neferut babyandmommy kaç haftalıksınız tetanoz aşısı zaten olmanız gerekir haftanız uygunsa olun aile hekiminize sorun o sizi doğru yönlendirir
Rabiamina babyandmommy jilet kesiği yazmışsınız inanın bilmiyorum. Özele gidiyorsanız doktorunuza sormanızda fayda var. Biz yanlış yönlendirmeyelim
Rabiamina babyandmommy sağlık ocağına sor canım. Aile hekimi de bilgili oluyor sonuçta. Ebenin numarası varsa onu ara o cevap verir
babyandmommy Neferut 16 haftalık oldum sağlık ocağındaki doktor Tetanoz aşısı olmam gerektiğini söyledi doktorum da aynı şekilde risk olabileceği için tetanoz aşısı ol diye belirtti