Busraa41 ilk hamileliğimde iğnesini kullanıyordum ilk 3 ay düşük riskinden dolayı daha sonraki haftalarda da serklajim falan vardı. Bunda da progestan hap olarak kullanıyorum önlem amacli. Önceki hamileliğim riskli olduğu için. Genelde ikizlerde kullandirtiyorlar diye duymuştum size de o yüzden verilmiş olabilir