Elif01q Merhaba kızlar aşırı mide şikayetim var doktor lansor yazdı 15 mg kullanan var mı hamilelikte
BusraTA Elif01q rennie verdi bana emilmiyor zararlı değil dedi. Ayrıca doktor verdiğinde bizler boşa endişelenmeyelim ama nedense olmuyor.
Neferut Elif01q lansor serbest miymiş yasak diye biliyordum. Yanlış biliyormuşum demekki bende çok sıkıntı yaşıyorum
Lky0- Elif01q bana yasak demişti doktor gaviskon kullanmıştım ama benim aşırı mide sorunum olmadı belki 2 kere falan sorun yaşamıştırjm inşallah fayda bulursun rahatlatır seni çok zor oluyor 🙂↔️
Elif01q BusraTA normal kullandığımız lansor 30 mg bana verdiği 15 mg doktorum alanında çok iyi diye güvenip içtim artık inşallah etkisini görürüm
Elif01q İçtim şimdilik sıkıntı çekiyorum diye evet ister istemez endişe oluyor emilir veya şurub içemiyorum maalesef
BusraTA Elif01q İnşallah görürsünüz. Tatlı türü yemek daha çok tetikliyor ona da dikkat edin. Elma yiyerek de rahatlarsınız