bncc yok genetik tarama yapılmasını söylemedi doktor hiç ailede varmıydı böyle birşey dedi yok dedim, sonra folikasit eksikliğinden dolayı olmuştur dedi. Sonlandıktan 1 buçuk sene sonra kendi isteğimle hamile kaldım sadece hamilelik öncesinden ve gebeliğim ilk üç ayı kadar folik asit kullandım. Çok şükür şuan 22+1 haftamdayım bebeğim gayet sağlıkı, bu gebeliğimde de tara testleri falan hiçbirşet yapmadım sadece detaylı ultrasona girdim geçen o kadar çok şükür şuan iyi gidiyor ☺️