Alyadnz33 Senonif inşallah ya bu ayda kötü biseyle karsilaşmassiniz geçen ay çok üzüldüm ya haber ver bana merak ediyorum
poyrazmom_ Senonif çok çok silik var gibi ama bazı testler yanıltıyo 2 gün sonra tekrar yap canım koyulaşırsa var demektir ☺️
Alyadnz33 Senonif yaa çok mutluyum ya gecen ay cok uzulmustum ya ağladım kız suan vallaha insallah saglikli ilerler ya bu sefer en az senin kadar mutlu oldum ya
Alyadnz33 Senonif artık test yapma gebelik testi falan bu sefer de takıntı oluyor her gün yapma psikolojik olarak yoruldun iyice
momBg Senonif ayyy canım seni hatırlıyorum gözün aydın💖💖reglden kaç gün önce öğrendin ve belirtilerin nelerdi☺️☺️
Alyadnz33 Senonif Bende 12+6 oldum korkuyorum ya bebeğe bişey oldumu diye bişey olsa hissederim dimi belirti verir dimi
Senonif momBg göğüs ağrım vardı göğüs ucu acısı yani, sırtım ağrıyordu ve başım çok ağrıyprdu en belirgin özellikler bunlar, adetimden 3 gün önce yani 3+4 gibi öğrenmiş oldum ben 🥰