EsraPeh Merhaba 8 kasımda test yaptım pozitif cıktı ama testi adet gecikmesinden 3 gün sonra yaptım biraz erkendi sanırım kan testi ile de doğruladım fakat 6 haftalık oldu bu gün ama hala kese görülmesi birde lekelenmeler oluyor normal mi
EsraPeh Meryeminannesi20 hayır yoğun değil mesela dün gece 1 damla denilcek kadar vardı sonra yoktu böyle 5 6 saat gibi dilimler var arasında
EsraPeh Meryeminannesi20 açıkcası değil varla yok arası gibi bişey regl olurken kendini belli eder ben geliyorum haberi verir ya onun gibi