Aysedgrlikrkmz Annişlerrrr biz 6-+3 teyiz doktorumuz omega vitamin verdi kapsül halinde siz de kullandınız mı ??
Aysedgrlikrkmz Anneballari58 bana da omega Vita mineral diye takviye edici bi kapsül verdi pakette 30 kapsül var