Merhabalar hamileligimi öğrendigimden beri çok sakindim kendi halimdeydim birşey de düşünmüyordum. Instagramda hamilelik hormonları falan gördükçe şaşıriyordum . Ama bir haftadır herkesin her dediği batıyor . İyilik yapsalar bile bana fazla geliyor. Sürekli ağlıyorum ağladığım için her gün başım ağrıyor eşime de yansitiyorum daha anlatamadığım bir sürü şeyler var. Hamilelikten mi yoksa insanlar gerçekten ne konuştuğunu mu bilmiyor ayırt edemiyorum. Herkesin her konuda bir fikri var ben ve bebeğimle ilgili iyi kötü bir şey duymaktan sıkıldım