Deniz147
Geçmiş olsun tabii ki dua ederim, terminasyon işlemi (kaçıncı haftada olduğunuzu bilmiyorum, benimki 25 haftalıktı) suni sancıyla olduğu için zorlayıcıydı. 12 saat aralıksız acı çektim ve acıdan kurtulmak için sürekli ıkınmaya zorladım kendimi, en şiddetli sancı son 1 saatti. Sonrasında bebek geldi, tabii işin içinde sadece fiziksel değil ruhsal bir acı da olduğundan daha zorlayıcıydı benim için. Herkes için aynı olur mu bilemem, bebeğim 1 kilo 33cm di büyük bir bebekti. Olabildiğince rahat olmaya gayret edin. İnşallah dualarım da sizinle olacak. Sonrasında dertleşmek isterseniz de yazmaktan çekinmeyin. Bu acıyı yaşamayan bilemez. İnşallah yavrularımız huzur içinde olacak.