Mrvee1923 Merhabalar herkese, MErak ettiğim bir şey var. Doğumdan sonra bebişimizin ilk kontrolünü, topuk kanını vs. gittiğimiz kadın doğum doktorumu yapıyor yoksa onun yönlendirdiği doktora mı gidiyoruz? Doğumdan sonraki ilk süreç nasıl işliyor?
stunaa Mrvee1923 Doğar doğmaz hastanedeki çocuk doktoru ilk kontrollerini yapiyor. Sonra hastanede 1 kontrol daha hakkımız var diye hatırlıyorum. Daha sonra topuk kanı vs sağlık ocağında alıyorlar.
Yazmelegi_ Mrvee1923 doğar doğmaz kontrolleri yapılıyor topuk kanı alınıyor sonra ki topuk kanını sağlık ocağı aliyor ve siz tekrar bebek kontrolüne hastaneye gittiğinizde çocuk doktoru bakiyor bebeğinize
Fundaaaaa Mrvee1923 canım doğum anında çocuk doktoru da oluyor bebek doğar doğmaz ilk kontrollerini yapıyor göz damlası vs. Yapılıyor. Sonra o doktorla ister devam edersin istersen araştırıp başka doktora da gidebilirsin.
melike1-2 @Mrvee1923 doğumdan sonra hastanedeki çocuk doktoru da geliyor canım o bebekle ilgileniyor , kadın doğum doktoru seninle .
Mrvee1923 Yani doğumdan sonraki ilk hastanede kontrole gidişimizde çocuk doktoru mu geliyor? @melike1-2 @stunaa
Mrvee1923 Yazmelegi_ çocuk doktorunu ben seçiyorum değil mi o zaman? Doktorum yönlendirmiyor yani? Ona göre doktor da araştırmam gerekli yani anladığım kadarıyla
Yazmelegi_ Mrvee1923 şöyle diyim ben özelde doğum yaptım gece doğumuma gelen cocuk doktoru baktı benim kızıma ama sonraki kontrollerde başka doktora gittim
Fundaaaaa Mrvee1923 hayır biz seçmiyoruz doğumhanede/ameliyathanede o günün nöbetçi çocuk doktoru kimse o geliyor doğum başladığında. Akşam çıkış yapmadan önce gelip bir kontrol daha yapıyor ve Ertesi gün de hastaneden çıkış yapmadan odaya tekrar geliyor bebeği görmeye. Bebek için gaz damlası göbeği için solüsyon vs. Yazıyor.
Merve034 İlk doğduğunda bebek topuk kanı ilk aşılar hepatit b falan hastanede yapılıyor. 5.gun sağlık ocağı tekrar topuk kanı alıyor acılara başlıyor bana öyle dedi sağlık ocağı. Ama doğduğu günü mutlaka sağlık ocağına bildirmen gerekiyor ona göre arayıp çağırıyorlar. Aşılar kontroller sağlık ocağında yapıldığı için es geçmemek lazım
melike1-2 @Mrvee1923 hayır hastaneden çıktıktan sonra bir doktor seçip o doktora gidiyorsunuz daha sonra.