Ktnrovr Selam kızlar bu pazartesi doktora gitti kese etrafında kan gözüküyor yerleşme kanaması olabilir dedi doktorum ve progestan fitil verdi, 10 gün sonra tekrar gel bunu sabah akşam kullan dedi yaşayan var mı durumu
nurdaneg0716 Ktnrovr Canım arkadaşımda aynısı olmuştu ilacını kesinlikle düzenli kullan bidahaki hafta gittiğinde hicbisey kalmamıştı seninde geçer inşallah
Aleyysss000 Ktnrovr o zaman hiç endişelenme o kadar çok geçen insan tanıyorum ki ilaçlarını düzenli kullan kendini çok yorma geçer inşallah
Ktnrovr Aleyysss000 inşallah ya düşünmemeye de çalışıyorum ama bilinç altımda sürekli tekrarlanıyor diğer doktor kontrolümüze inşallah güzel haber alırız
Aleyysss000 Ktnrovr allahın izniyle hiç birşey olmaz hep söylüyorum yiyecek ekmeği varsa geliyor dünyaya içini ferah tut milyonlarca insan yaşıyor bu durumu geçip gidiyor