Elfinn ama diğer her şey çok iyiydi. Hemşirelerin ilgisi olsun hastane olsun iyiydi. Orhan hoca da iyiydi genel anestezi olduğuma üzüldüm o anı göremediğim için ama demek ki benim için en iyisi buymuş diyorum. İlk kızım da belden uyuşma olmuştum her anını görmüştüm bu kızımda olmadı ama çok şükür kavuştuk sağ salim. Birde şöyle bir durum oldu ameliyathaneden çıkıp benim bekleme alanına aldılar hemşire orada bir kere karnıma bastırma olayı yaptı sıcak ufuren boru koydu benimle iyi ilgilendi ağladığımi görünce merak etme bebeğinin durumunu öğrencem soracağım dedi ve sordu rahatlattı beni orada. Odaya çıkınca tekrar bir bastırma olayı yapıldı ben korkuyordum bu olaydan ama iyi ki yapılmış diyorumm çünkü gazımı hemen çıkardım doğumdan birkaç saat sonra gazım çıktı ve diğer gün sabah büyük tuvaletimi yaptım. Birde genel olduğum için ilk uyandığımda ağrı ile uyanmıştım o ağrı biraz zorladı beni. Kızımin doğum saati 12 olarak yazıyor ben ameliyathanede uyandığımda da saate baktığım da saat 13:10 falandı. Odaya çıkmam 1 bucugu geçmişti. Saat 5 gibi ayağımdan ağır bir ağrı kesici iğne yaptılar yemek yiyip yürümeye başla dediler ve o iğne sayesinde ağrılarım geçmişti ve yürümek kolay olmuştu. İlk sezeryanim da mesela ağrılarım sonradan başlamıştı ve gazımı bir gün sonra çok zorla çıkarmıştim gaz sancısı evde yaşamıştım. Yürüme olayında çok çok zorlanmiştim ama bunda tam tersi oldu. Genel olarak hastaneden memnun kaldım. Hemşirelerin ilgisi personellerin ilgisi olsun doktorlar olsun her şey iyiydi.