Aysgul_tzluu normalde izmirde yaşıyorum haziranda Konya’da kuzenimin düğünü vardı o süreçte Konyadaydım, ben de gebe olduğumu öğrenmiştim ve Kamran hocaya muayene olmuştum gerçekten çok tatlı ve iyi yaklaşımlı doktordu. Burda adını görünce yazmak istedim Konya’da yaşıyor olsaydım kesinlikle ona devam ederdim ben de tavsiye ediyorum Kamran hocayı ☺️