Kolay hiçbir şey yok ama şunu diyim çok kısa bir süre çekiyorsun o agrilari o minicik vücut minicik beden karnına koyulduğu an yani çıktığı an ağrılar uçup gidiyor yerini mutluluk ve sevinç bırakıyor bir yıl önce doğum yaptım yine doğum yapacağım korku var mı çok daha az olursa var ama tekrar aynı duyguyu aynı şeyleri yaşayacağım için de çok heyecanlıyım Bambaşka bir olay tekrari olmayan bir olay ve bu cümleyi unutma sen bebeğinle yapbozsun bebeğinle birlikte ilerliyorsun doğumda o seni tamamlıyor sen onu tamamlıyorsun gözünü açıp kapayıncaya kadar doğmuş oluyor☺️🥰