2princessmother Kızlar 14 günlük bebeğim var dudağımda uçuk çıktı napıcam buşaşırsa diye stres oldum 🙁 Ne yapsam çabuk geçer bu uçuk Bebeğimi kucağıma maske takıpta mı alayım geçmesin 🤦♀️🥺
xEndless 2princessmother Benım de dudağımın kenarında çıkmaya niyetlendi bir kere gun içinde sürekli sirke sürdüm pamuğa damlatıp geçti buyumeden cok yaktı ama söylıyım onun dışında uçuk kremi var ama doktorunuza sormadan kullanmayın emzırıyorsunuz sonuçta..