Kızlar ikili tarama testimin sonucu çıktı pap-a değerim yüksek çıkmış sadece doktor diğer sonuçların normal sadece değerin biri yüksek onun tek başına yüksekliği bi anlam ifade etmez ama yine de risk yok diyemem perinatolojiye görün dedi böyle bir şey yaşayan var mı ?