Bugün itibarıyla 3.trimestera merhaba diyorum nasıl geçiyor son dönemler balayı dönemi bitti sanırım 🤦♀️ Bugün işe gelirken servise kadar nefes nefese gittim ama bugün ki biraz daha yoğundu sanki ve kalp çarpıntısı çok yaşadım sizin nasıl geçiyor bundan sonraki süreç hep böyle geçecek sanırım hala daha kendime gelemedim tam anlamıyla ve sanki hamileliğimin ilk 3 aylık dönemine geri döndüm sanki sürekli uyumak istiyorum 2 gündür erken yatmama rağmen uykumu asla alamıyorum gece sürekli lavaboya gidiyorum bacak kramplarım yoğunlaştı rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻