october nurssmom prodoctor geçen ay bariz silik çıkardı kan sonucunu öğrenene kadar kendimi hamile ilan etmiştim o derece vardı çizgi 🙂↕️
nurssmom october prodoctor saatler sonrasında koruma çizgisi çıkarıyor ondada bakmamak gerekiyor zaten
october nurssmom 6-7 dakikada çıkmıştı. gri renkleri dk kaç olursa olsun takmamak lazım pembemsi olursa kan vermek gerek
nurssmom october heveslenmeye yer arıyoruz maalesef beklentide olduğumuz için herşey kabulümüz oluyor 🤣🥰
anneeolmkkk Gizem1504 canım yükselme ihtimali çok yüksek benimde 4ten yükseldi. Sen 2 gün sonra tekrar kan ver. Kimyasal olması için 5in üstüne çıkıp sonradan inmesi gerekiyor
anneeolmkkk Gizem1504 iyiyim canım çok şükür birdaha kan vermedim haftaya cuma direk kadın doğumdan rapor aldım