Hifaakim Arkadaşlar yaşayan varmı çok ağrı çekiyorum bat 30 doktora gitmem gerekir mi kistten şüpheleniyorum yoksa beklesem batı sora gitsem sorun yaratır mı
Mrsmlyy Hifaakim doktora gittiniz mi benimde sol kasığımda ağrı var şiddetlenip geçiyor sonra bidaha başlıyor çikolata kistim vardı daha önce ama doktor adetle atılır demişti sizde durum ne acaba