Hanımlar merhaba 40. Haftadayım kalktığımda iç çamaşırımda baya bi ıslaklık gördüm akıntı tarzı değildi koku vs yoktu suyum yavaş yavaş geliyo olabilir mi hastahane randevum var bugün gidene kadarda size bir sormak istedim böyle bişey yaşamış olan var mı