9+5 haftalığım. Geçen mide yanması yüzünden elma yedim ama yeşil değil kırmızıydı. Yarım saat sonra kusmaya başladım. Bugün yine sabahtan midem kötü. Uyumadan önce elma yedim yine kırmızı elma yine aynı şekilde kusmaya başladım. Gebeliğim boyunca hiç kusma olmadı bu iki kusma dışında bulantı hariç. Sizce normal mi ya