Kizlarrr 38+3e geldik bebekte baya bi kilolu yani🙄😁 normal dogum istiyorum ancak bir belirti yok biraz daha kalirsa 4-5 kiloluk tosun olucak nasil doguracagim bilmiyorum mecbur sezeryen galiba😂 sizde durumlar nasil? Dogum yapanlar dogumun bashlayacagini kac gun onceden ve ya saatden anladiniz?