Kızlar dün hatırlayanlarınız olur belki days doctor ile gölge bi çizgiye umutlanmıştım prodoctor aldım dün yaptım çizgi çıkmadı bugün ilk idrarla yaptım gene koca bi negatif. Fazla değil 5 aydır uğraşıyorum fakat o kadar yorgun ve üzgün hissediyorum ki bu aydan çok umutluydum ovülasyon ile değerlendirdik reglime daha 3 gün var ama umudumu kaybettim bu aydan da. Oturdum ağlıyorum 5 aydır regl yaklaşana kadar gebelik belirtisi çekiyorum kasık bel ağrısı regl yaklaşınca adet ağrısına dönüyor ve regl oluyorum. Madem olmayacak neden öyle ağrılar çekiyorum? Ayın 9unda yumurtlama gördüm 9undan beridir ağrıyor kasıklarım bele vuruyor batmalar oluyor ama negatif… kusura bakmayın içimi dökmek istedim 🙂↕️🥺😭