Cicegiburnunda Benim ikili taramam filan temiz çıkmıştı bugun detaylı utrasyon yaptırdım bağırsakta parlaklik ve beynin de basit bir kist dedi doktorum. Temiz çıkacaktır muhakak ben eminim.ama yinede icimizde şüphe kalmasin dedi annenin kolundan kan aliniyomus pahali bir testms adini suan unuttum down sendromu olup olmadigina bakilcak dedi bende acaba basina gelen var mi ilk hamileligim bebegime uzuldum
Nisanurr Aynısını yaşadım canım bende detaylida öğrendim bunları beyninde kist bağırsaklarında parlaklık var denildi 21.haftamda ama %98 sağlıklı böyleleri genelde 22.haftadan sonra hep geciyo demişti bana da amniyosentez önerdiler ama kabul etmesin çok şükür bi daha ki kontrolüme geçmişti 🙏🤲 seninde geçer Rabbimin izniyle 🌸