Arkadaşlar karnımda göbek deliğimin cevresınde bir kaç haftadır uyuşukluk var böyle kaşıyınca bir uyuşukluk hissediyorum hani dişçinin yaptığı iğne sonrası dudaklarda uyuşukluk hissederiz ya onun gibi :) Bu durumu yaşayıp nedenini bilen var mı acaaba?