dilan1621 Merhaba güzel anneler 19 Kasım öğlen sezeryan oldum ve sezeryan sonrası gazımı çıkarmıştım neyse taburcu oldum eve geldim yine gaz sancısı tuttu doktorumla görüştük serum lavma yapıldı iyi geldi sonra eve geldim yemek yedim bidaha gaz sancısı tuttu lavaboya gittim biraz rahatladım şimdi gece gece birdaha gaz sancısı tuttu yürüyorum geçmiyor su içiyorum geçmiyor canım çok yanıyor sezeryan dikişlerime baskı yanma yapıyor Hep böyle gaz sancısı mı tutuyor sezeryan sonrası ne yapsam iyi gelir lütfen yardım edin 🙏🏼😭
sacmalamakizim dilan1621 Gaz yapan şeyler yiyip içmeyin, kafeini en aza indirin yemeklerinizi hafif yiyin, bol, bol su içip yürüyüş yapın, kimyonlu çay için, iyi gelir diye düşünüyorum. 😊 Geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah. 😊
ssevilmommy dilan1621 ilk sezaryenimde hiç öyle bir sorun yaşamadım. Ayaklarınızı kendinizi sıcak tutun, gazlı yiyecekler yemeyin hafif beslenin
Nur0653 dilan1621 yedilerinize dikkat edin yemeklerinize kimyon atın çayını da içebilirsiniz gazinizi alsin bide.ayaklarinizi usutmeyin
dilan1621 sacmalamakizim doktorum günde 2 fincan kahve içmemi istedi benden Ve normal baharat kimyonlu mu çayla karıştırıcam acaba
Esrakalkanc Cok normal organlarınız daha tam yerine oturmadıgı ıcın boyle gaz oluşuyor normal dogımdan sonra da boyle oluyor
MelekAY dilan1621 Bende hastaneden taburcu oldum ama gaz çıkartma durumum olmamisti 2 gün tuvalete çıkamadım kayınvalidem pekmezle zeytin yağını tavada ısıttı ikisi eşit olacak şekilde birkaç kaşık içtim ve çok rahatladım bide sütüm kesilmisti ameliyathanede üşüttüğüm için onu icince sutumde hemen geldi tuvaletede çok çok rahat çıktım bir dene derim
dilan1621 MelekAY bende sabah deniyim benimde sütüm koyu yeşil ve az ebeler kabul etmedi evde sağıyorum ama süt değil değişik bişi yarın bebeğimi görmeye gidip geldikten hemen sonra denicem zeytinyağla pekmezi çok sağol çok mutlu oldum 🙏🏼🥰