Merhaba anneler bebeğim biberon emerken cuk cuk ses yapıyor ve sanırım hava yutuyor. Çok gazlı oğlum gündüz uykumuz yok biberonda uyuyor yerine yatırınca biraz uyuyup ağlıyor. Gece bitkin düştüğü için uyuyor oda 6 saat falan yenidoğan 18 saat uyur dediler hiç görmedik öyle birşey. Avent lansinoh dr browns kullandım ses kesilmedi bugün chicco ve tommee tippee sipariş verdim deneyeceğim. Böyle bir problemi olup çözebilen var mı meme de ses gelmiyor ama malesef sütüm yok.