Aynı sorunu yaşadım 15 gün önce doktoruma mesaj attım direk gelin hastaneye dedi baktı ve enfeksiyon olmuş göbek katlandığı için dikiş hava almamış dedi krem ve tentirdüyot ile temizle güzelce ameliyat yerine gazlı bez koy gündüzleri hareket halindeyken dedi çok şükür iyiyim şimdi kıpkırmızı olmıştu benimde acayip yanma vardı 2 buçuk ay oldu banada sezeryan olalı