kadrsss bu yakma dediğiniz olay normal doğumda da var siz öyle diyince aklıma geldi idrar yaparken falan aşırı yanıyo mesela iki doğum yaptım normal olarak buda üç olacak ama bu sezaryen olacak tüpleri bağlatacağım için benim acı eşiğim biraz yüksektir umarım dayanabilirim sezaryene de 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 iki normal doğumdan sonra komple anestezili ameliyat nasıl olacak bilemiyorum gerçekten bi tarafım korkuyo ya çıkamazsam diye bi tarafım saçmalama herkes yaptırıyo diyo karamsar bi insanım maalesef çok sinir bozucu buda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥹