35 hafta, Adet sancısı gibi ağrılar oluyor bazen veya bel tutulması, tam olarak ne ile karşılayacağımı bilmemek düşündürüyor. 50 yaş üzeri genellikle “belim ortadan ikiye ayrılıyor” gibi fantastik hikayeler anlattığı için bugünlere kaygı dışında birşeyler getiremedim. Yaşayanlar tarif edebilir mi?
Daha önce yaşadığımız bir ağrıya benzeyecek olsak ?
Benzemiyorsa da nasıl tarif edersiniz?