Havva_s34 aynı durumu yaşadım, hamileliğimin son trimesteri zehir oldu , doktorum bu çocukta bir sorun mu var acaba diye testlere yönlendirdi korkuttu yaptırmadım çünkü az kalmıştı doğuma Perinotolojiye gittim evet gerilik var ama illa sorun olduğu anlamına gelmez dedi neyse sonuç olarak minyon ama sağlıklı doğdu kızım 2400, 37+4te sezaryen oldum küçük bebek olduğu için riske atmak istemiyorum falan deyip ikna etti beni doktorum çok şükür suan sağlıklı ve çok hızlı toparladı kilosu da