Derya7753 devlette tekli odalar var öncelik annelerin ama dolu olursa ikili odada oluyormuş ebe söyledi gebelik okuluna gittim birde serviste çok dikkat etmiyorlar ya arkadaşım doğum yaptı travma oldu doğumhane süper ona laf yok👍🏻Hanife hanım vardı ona gittim istifa etti gitti en son meltem hanıma gitmiştim herkes ona gidiyor sıra bulunmuyor o sebepten.