Kızlar selam bugün chicco next to me forever anne yanı beşik geldi kurduk ancak içime sinmeyen çok şey oldu. Öncelikle beşiğin yüksekliği ayarlansa da içindeki yatağı klasik park yataklardaki gibi kademeli istediğimiz yere koyamıyoruz bayaa alçakta duruyor. Ayrıca piyasada hiçbir yatakla uyumlı değilmiş kendi şiltesi çıkıyor o da baya bi ince ve sert. Bebekler sert zeminde yatmaşı biliyorum ama bu baya sert tahta gibi😂 bir de anne yanı olarak kullanılan yan penceresi asla açılmıyor açıyoruz aşağıda sabit kaşmıyor yukarı çıkıyor. Galiba yatağa sabitlemeden olmuyor diyen de var. Ama videolarda gayet açılıyor kolaylıkla sabitlemeden de. İşin özü piyasanın 4-5 katı fiyatına alıp da bu kasar fonksiyonsuz olması çok anormal geldi bana? Sizce vaktim varken iade etmeli miyim ? Kullanan var mj?