Hasret18ayaz Merhaba kızlar 7+3 gebeyim doktorum herşeyin yolunda olduğunu 11. Haftada gelmemi söyledi ama daha önce bebeğimin kalbi 8. Haftada durduğu için panik halinde yım napicam bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var
Cnhavva Hasret18ayaz ben en son kalp atisini duymustum suan 14 kusurdeyim haftaya gitmeyi dusunuyorum direk cinsiyeti öğreniriz
Nurellaaaaaaa1212 Hasret18ayaz canım özeldeysen kontrol muayne hakkın yok mu bş bahaneyle git ben hep öyle yapardım
Hasret18ayaz gozdem06 bende acaba devlet Hastanesi’ne mı gitsem haftaya diyorum henüz devlette gebelik baslatmafim ama doğumu devlette düşünüyorum Allah nasip ederse
Hasret18ayaz Cnhavva maşallah ancak benim kayiplarim olduğu için korku içindeyim ilk gebeligimde bende sadece rutin kontrollere gidiyordum
busra05_ Günün gelene kadar bi çılgınlık yapıp devletten randevu düşür ve git kuzucum😃😃🩷 bende 1 ay bekleyemiycem devlete gideceğim bebişi görmeye 🌸😂
Hasret18ayaz busra05_ bende öyle düşünüyorum 9. Haftada falan devlete gidip 12 dede özele gitmeyi belki cinsiyet belli.olur tabi o günleri gorursek
Hasret18ayaz Nurellaaaaaaa1212 3 haftadır muayene hakkimla gidiyorum zaten ama bakalım iğne yazdırmaya diye gitmeyi düşünüyorum parası sorun değilde doktorum kendimi strese sokmama kızıyor
Nurellaaaaaaa1212 Hasret18ayaz 16. Haftayı atlat da internette satılan fetal doppler var ondan al sürekli dinlersin kalp atışını kızımda cok dinlemiştim 🥹❤️
Aleyysss000 Hasret18ayaz acile de gidebilirsin geçmeyen kasık ağrım var diye ben daralınca öyle yapıyorum
aybike-21 Hasret18ayaz Ben de 8 haftalık gitmiştim 12. Haftada çağırdı. Şu an 10 haftalığız. İki haftayı daha geçirebilecek miyim hiçbir fikrim yok. Bundan önceki iki hamileliğim de düşüktü. Şu an çok panik hali deyim. 🤦
aybike-21 Hasret18ayaz Rabbim yardımcımız olsun. Ama panik geçmiyor. Bu konuda tek tavsiyem gidecekseniz bile kendi doktorunuza gitmeniz… Farklı doktorlar farklı görüşler demek biliyorsunuz. Bu dönemde psikolojik olarak çok iyi gelmeyebilir. Rutin rakibinizi yapan doktorunuzla görüşmeniz daha sağlıklı.
Hasret18ayaz aybike-21 bende sırf bu yuzd n başka doktora gitmek istemiyorum cunki bir önceki gebeligimde doktorumun söylediği diğer hastanenin beni strese sokmasi sebebiyle durmasiydi o sebeple panik olmamak için sakin kalmaya calisiyroum rabbim sağlıkla kavuşmak nasip etsin