kızlar iki tane sezeryan oldum genel anestezi doktoru belden aşağı uyuşturdu ve belim de hala ağrı var eğilip kalkamıyorum eğildiğim zaman da o kadar ağrı oluyor ki şimdi üçüncü olacağım Çok korkuyorum komple uyutacağım galiba kendimi Sizlerde durum nasıl sadece ben böyleyim bilmiyorum ama daha önce Doktora gitmedim gitsem mi acaba ya da söylesem mi doktora